månadena favoriter - december

2014-01-05 // 13:07:26 // tips // Kommentarer (0)
Nivea, In-shower body milk - Fungerar som body lotion fast man har det i duschen så man slipper stå kladdig och kriga med jeansen och bryta alla naglar varje morgon. Underbart! Kommer definitivt att fortsätta använda den här så länge den finns. Lukten är ganska neutral, men eftersom jag har parfym dagligen behöver man inte ha en body lotion med lukt.
 
Katy Perry, Killer Queen - Fick den i julklapp och har bara använt den här sedan dess. Luktar så gott och kommer på mig själv med att springa och sniffa på den flera gånger när jag är hemma. Luktar lite fruktigt och ganska sött.
 
L'oreal, Sublime bronze fresh self-tanning gel - Min nya BUS som jag köpte på mellandagsrean. Har använt den 2 gånger och är nästan brunare än efter en veckas charter. Kan användas i aksiktet! Väldigt lätt att smörja in och om man duschar efter 2 timmar blir det inga fläckar, bara på händerna, men jag är orutti på att BUSa händerna så det är nog därför. Lutar OTROLIGT gott och sitter länge. 
 
Ska inom en snar framtid göra ett inlägg där jag recenserar budget BUSar och lite tips när man applicerar det!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0