i min väska

2014-01-30 // 10:14:57 // life of louise // Kommentarer (1)
Gjorde ett sånt här inlägg i 8an men har både bytt väska och inehåll sedan dess. Först ut är min väska som är en julklapp.
1. Dator // 2. Pennskrin med pennor, stift och suddd // 3. Hörlurar // 4. Lingongrova (viktigaste i väskan!!) // 5. Tuggummi // 6. Anteckningsbok // 7. Handkräm // 8. Läppstift // 9. Parfym // 10. Visitkort//
Känns så 3e klass att ha pennskrin men det måste ju vara det bästa som finns annars hittar jag aldrig mina pennor i min väska som jag bukar kalla tältet eftersom den är megastor på insidan, som tälet i Harry Potter 4 ni vet. Nummer  9 är från början en hanspritpenna som tog slut så höllde över lite parfym istället. Visitkorten är ifall jag träffat någon som är intresserad av vårt UF-företag. Lingongrovan är ifall jag blir hungrig istället för att springa till hemköp och köpa godis.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Melanie

Fint datorfodral!

Svar: visst är det!
louise johansson

2014-01-30 @ 10:27:47
URL: http://melanief.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0