hiss & diss

2014-01-22 // 18:50:18 // life of louise // Kommentarer (0)
Har aldrig hissat och dissat på den är bloggen, gjorde det ganska ofta på min och Nathalies gamla men nu tycker jag att det är dagt att börja igen efter 3 år!
 
» Hunkar på gymmet. Stor hiss till alla snyggingar. När man ser en snygging blir man mer motiverad till att prestera. Det blir jag i alla fall och på actic finns det gott om hunkar då halva SÄG gymmar där :p Visste ni förresten att 8 av 10 killar tycker det är sexigt när en tjej svettas? Nu vet ni, kötta på!
 
» Natalie Olsson. Är så tacksam över att jag har henne i mitt liv, vad skulle jag göra utan henne? Aldrig träffat någon som är så rolig, snäll och omtänksam, helt enkelt underbar. Natalie fyller mina dagar med skratt och jag hade förmodligen bytt klass för länge sedan om hon inte gått ekonomi. Om jag var en kille skulle jag haffa, helt klart.
 
» Dialekter. Är så svag för dialekter, vare sig det är Göteborgska eller Värmlänska så tycker jag att alla är mysiga att ligga och lyssna på. Top 3 favoriterna är: Dalmål, Värmländska (på en rimlig nivå som sunne) och Norrländska. Tycker absolut inte om Stockholmska eller Sörmländska, ah ni vet, "gnällbältet". Sluta gnäll god damn it!
 
» Alla "jag är bättre än alla som gör det här" tweets. Är såååå trött på folk som tweetar om att dom stör sig på saker, vanligast är rökning. "usch på personen brevid mig på tåget som luktar rök" "rökning är äckligt" osv. Själva tweetsen är inte det jag stör mig på utan det är det att folk hoppar på alla inom det tweetsen handlar om. Dom vet att rökning är dåligt för dom redan eller vad det nu handlar om. En annan sak jag stör mig på är folk som skriver sånt som aldrig ens har testat, hur vet man då att det är äckligt att röka? Jag har inget alls emot rökare men jag tycker det är SÅ FULT när folk hoppar på folk på så sätt. Okej. Din andedräckt är förjävlig och du luktar svett varje dag, håll käft. Låt folk ta hand om sig själva, vill man röka får man röka, sitt inte brevid dom på tåget helt enkelt? Jag måste ju sitte brevid svett-pelle.
 
» Paradise hotells sändningstid. Paradise hotell har förstört mitt liv, vill ha min sömn tillbaka. Nej att kolla på play är inget alternativ. Tycker förresten att det är mindfuckande att det kommer in nya (eller gamla) personer jämt och ständigt, vadär grejen med att rösta ut någon om den ändå bara kommer tillbaka efter en dag? Ska det inte börja bli mindre folk snart så att en eller två(?) kan vinna?
 
» Ellan Foster. (bok) Varning, läs ej om du inte vill spendera kvällarna med att plandera ditt självmord.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0