café Louise

2014-01-25 // 10:55:47 // life of louise // Kommentarer (2)
Lite random bilder från igår, kollade 3D film med Morris och hade en bläckfisk på huvudet :)) Mobilbild på min outfit och jag fikade även med några tjejer i klassen på Café Louise, borde söka jobb där, because my name is Louise.

Har över 20 000 poäng på snapchat nu, det var ju mitt mål innan 2014 började men shit happens, mitt nya mål är
30 000 poäng innan jag fyller år! (om 38 dagar) Är ni sociala på snap släng iväg en till louiseus. Planerna för idag är att övningsköra med pappi några timmar och mysa med mammi ikväll. Håller på att svara på era Malta frågor så har ni några ställ dom NU så svarar jag på dom ikväll! Kanske ska svara på dom i ett videoinlägg? Vad tycker ni?
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur mycke fickpengar hade du om du tar bort shopping summan liksom?
Tyckte du att suncrest var bra eller hade du hellre viljat bo på ramla?
Hur var kvällsaktiviteterna?
Är det något du hade önskat att du packat med dig dit eller något du önskade att du inte tog med?
Är det värt att ta med systemkamera eller ska man strunta i det?
Pratar ledarna bara engelska eller kan man prata svenska med dom?
Var hotell rummen små eller lagom?
Var det någon som simmade med delfiner? Hört att man kan göra det på splash and fun.
När man åkte iväg till stränder och sånt fanns det någon toa där då?
Tacksam för svar!

2014-01-25 @ 14:49:05
Postat av: Anonym

ja, gör videoinlägg :DD

2014-01-26 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0