100 saker om mig

2014-01-12 // 21:09:00 // bekännelser // Kommentarer (1)
Hittade något att göra, hehe. 
 

1: Namn? Louise
2: Stjärntecken? fisk 
3: Tre rädslor som du har? Gå i skogen när det är mörkt, apor i mörkret, vargar. (Lägg märke till att alla har med skogen och mörker att göra tack vare att jag bodde i skogen när jag var liten)
4: Tre saker som du älskar? Min säng, min rakhyvel och pussar
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? Dålig andedräkt, ”elvispar” dvs folk som köttar på med tunga under hångel, dåliga raggningsrepliker, killar som har tjej men som haffar ändå.
6: Har du lärt dig ett nytt språk? Si, oui, yes,
7: Har du en bästa vän? Har flera 
8: Din sexuella läggning? Straight? Haha veeeet inte vad det heter, gillar i alla fall killar.
9: Din första dejt? Var med Rami, vi satt på en bänk och lärde känna varandra. Om inte glassdejten på bergvik med Johanna, min kille och hennes kille räknas… i så fall glassdejten i 5 an.
10: Hur lång är du? 171-172
11: Vad saknar du just nu? Solen 
12: Vilken tid föddes du? 11.17, tycker dom kunde plockat upp mig 11.11, det hade vart coolt.
13: Din favoritfärg? Pink
14: Är du kär i någon? Nepp
15: Favoritcitat? Älskar allt som sägs i Peter Pan men ”Courage is the thing” från samma bok
16: Favoritplats? Gungan i penisparken 
17: Favoritmat? flingor
18: Är du någon gång ironisk? Typ jämt
19: Vad lyssnar du på just nu? Katy Perry
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Utseendet obviously, om hen ler så är ju det charmigt :)
21: Skostorlek? 39
22: Ögonfärg? Brungrön
23: Hårfärg? ”Kändis” som Signe skulle sagt
24: Favoritfärg på kläder? Svart
25: Har du någon gång busringt någon? Japp japp
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Svart
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? Jag och Isabelle kallade oss för ”usus-ar” i 8an och ”räddade” 7or som såg ensamma ut genom att prata med dom, det var under den här hjälteperioden jag skaffade blogg.
28: Favoritfilm? Peter Pan
29: Hur känner du dig just nu? Lycklig
30: Någon du älskar? Mamma
31: Din relationsstatus? Singel
32: Din relation med dina föräldrar? Väldigt bra faktiskt, glad att det är så!
33: Favorithögtid? Fredag. Eller Nyår
34: Tatueringar/piercingar du har? 4 hål i öronen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Tatueringar: Ett ankare, en pil och ett hjärta på foten och ett citat + en svala på revbenen fast under bh-bandet så den inte syns. Piercing: Conch piercing.
36: Anledningen till varför du blev medlem här? För Morris bloggade på blogg.se och Morris var typ den coolaste jag visste när jag var 13, Morris är fortfarande extremt cool.
37: Hatar du och ditt ex varandra? David från 5 an då, nej vi hatar inte varandra!
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Plötsligt händer det!
39: Har du någonsin kysst personen du senast Sms:ade? Morris, nä.
40: När höll du senaste handen med någon? Oj, nyår kanske
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? En timme efter att jag vaknat väntar jag på bussen.
43: Vart är du just nu? Soffan uppe
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Är ganska bra på att ta hand om mig själv trots mitt tillstånd ibland. Brukar sätta mig ner tills någon hittar mig.
45: Har du varit på ett bröllop? Yes
46: Bor du med dina föräldrar? Japp japp
47: Längtar du till något? Ja! Avicii och Natalies 18 års dag, haha.
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Jadå
50: När kramade du någon senast? Fredags
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Eftersom jag inte är intresserad av ett förhållande med honom skulle jag inte behöva bry mig men jag skulle nog ta ganska illa upp ändå just eftersom vi snackat konstant i 4 månader.
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Nej, litar på ganska få
53: Något du inte gillar med idag? Att det är så kallt
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Niall Horan
55: Vad tänker du på mest? Helt ärligt, killar eller sex 
56: Vad är din talang? Inte för att skryta men jag spottar helt sjukt långt! Och så är jag grym på dialekter, både svenska och engelska.
57: Har du några fobier? Ringarna i taket från idrotten i grundskolan.
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? båda
59: Vad var din senaste lögn om? Att jag inte minns allt från nyår
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? ringa
61: Tror du på spöken? Ja
62: Tror du på magi? Hogwarts is real
63: Tror du på lycka? Ja
64: Hur är vädret just nu? Kallt och snöigt
65: Vilken var den senaste boken du läste? ”Här ligger jag och blöder”
66: Gillar du lukten av bensin? Jaaa
67: Har du några smeknamn? Louiseus, Louicious Lollo (OBS hatar att bli kallad lollo det är endast ok för Amanda, Moira och föräldrar att kalla mig lollo) Georgie, säl, babysäl, baby, tulla
68: Senaste skadan? Brände mig på en varm karstull förut idag
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Båda
70: Kan du röra din näsa med tungan? Ja, om jag trycker ner nästippen
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Nej
72: Favoritdjur? Alla djur som inte fäller eller bajsar
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Spelade HP
74: Vad tror du satans efternamn är? Andersson
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Spacedance
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Var social för jag är inte det, men inte för social för då hinner jag inte sakna dig. Spela att du inte gillar mig för jag gillar bara sådana som inte gillar mig tillbaka. 
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Jag hade i alla fall kul 
78: Har du varit olyckligt kär? Osäker på att jag upplevt kärlek men då sa jag att jag var det.
79: Hur många gånger tränar du? Mellan 3-5 gånger i veckan
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? YOLO och så skulle jag ta av mig byxorna för byxor är sjukt jobbiga.
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Något collage
85: Har du köpt kondomer? Haha nej
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Aldrig fått sämre än C!
87: Kysst en kille? Japp japp
89: Kysst någon i regnet? JA! Blev jätteglad när jag insåg att jag hade det!
90: Haft ett jobb? Ja
91: Lämnat huset utan plånbok? Bara varje dag
92: Mobbat någon på internet? Nej
93: Haft sex offentligt? Japp japp
94: Rökt? Yäs
95: Druckit alkohol? Ja
96: Är du vegetarian/vegan? Nej
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? I skolan varje dag
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Brukar ha den på i bakgrunden hela dagarna på helgen.
99: Varit utomlands? Ja!
100: Fått ditt hjärta krossat? Av ”vänner” som man litat på som helt plötsligt gör något dumt. Men ingen kille.

/LOUISE

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft sex offentligt? eller vad gjorde ni då? hade riktig SEX eller bara hångel/smekningar/kyssar?

Svar: haha! de va "riktigt" sex...
louise johansson

2014-01-12 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0