-800 grader

2014-01-28 // 17:47:59 // life of louise // Kommentarer (0)
Känns som att det enda jag bloggar om är antingen hur kallt det är eller hur mycket plugg jag har. Skärpning Louise! Sitter i alla fall och fryser ihjäl och pluggar (oh the irony) Har gjort klart massa plugg idag i skolan så har i princip bara 3 saker att plugga på idag. Ska pringa till netto nu och köpa klass eller grädde, kanske båda till pannkakorna som blir till middag. Om jag inte bloggar mer idag så har jag antagligen frusit fast eller blivit insnöad på netto. Fast det skulle inte göra något att bli insnöad bland alla chips. Tänkte tällägga att jag inte alls är avundsjuk på Jessica och Josephine som ska till Australien 1 månad och praktisera på stranden. Inte alls avundsjuk som sagt :)))
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0