visst ni att?

2014-02-20 // 21:51:43 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Det längsta dokument jag skrivit är 39 sidor. Över 25 000 ord och det var inte ens till skolan! 1.15 i radavstånd och storlek 11 på fonten, förstår i hur mycket det är eller?! Frågar mig själv varför jag suttit och skrivit allt detta flera gånger om dagen. Det är förresten en novell om One Direction som jag skrev för 2 år sedan. 
 
» Jag avskyr att höra av mig. Det går väl bra med vänner och så men när vi snackar boys så tycker jag det är jättepin att höra av sig. Tänk om han tycker att jag är jobbig som hör av mig? Även om jag vill höra av mig känns det typ som "hej här kommer jag igen" när jag hör av mig, haha, någon som har samma problem?
 
» Har ljugit för er läsare. Hade inte bara shorts och kjol i 3 månader mellan 15 juni - 15 september, hade jeans en gång i typ 2 timmar... I'm so sorry.
 
» Jag förstår inte grejen med märkeskläder. Har 3 märkesplagg tror jag, två hollister och en peak. Förstår verkligen inte grejen med att ha ett litet märke på bröstet och helt plötsligt bli "fashion". Okej om folk nu vill lägga +1000:- på varenda plagg så får dom självklart det men personligen lägger jag hällre pengarna på upplevelser. 
 
» Får gåshud bara jag tänker på studenten. Massa blandade känslor och frågor redan nu över att ta studenten om 1.5 år. Vad ska jag ha på mig? Hur ska vår klass mössor se ut eftersom vi är två olika klasser i en klass? Jag vill inte ha "royal blåa" programband (står för ekonomi), jag vill ha rosa. Vad ska jag göra efter studenten? Hur länge ska jag vänta innan jag flyttar till Aussie? Måste böja söka stipentier redan nu. Listan på frågor är lång, väldigt lång, men samtidigt längtar jag sönder och vill inget hellre än att springa ut.
 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0