solarium snack

2014-02-26 // 17:17:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Ni vet när man sitter hemma en kväll i februari och kollar igenom bilder från sommaren som känns så nära men ändå så långt borta och så blir man arg på sig själv för att man va så extremt solbränd men när bildenra togs tyckte man att man va likblek? Det är just den känslan jag har just nu. Har lite "olämpliga" bilder på min tanline från teneriffa så sitter här och jämför med dagens bränna som inte ens existerar. Vet att jag tjatar om min bränna jämt men att ha gått från att sola flera gånger i veckan sedan 8an till att inte ha solat på 6 månader är så ovant.
Unviker min spegelbild när jag inte har kläder på mig, känner mig verkligen ful och äcklig men har gett mig fan på att inte sola förän i april för att spara pengar. Det är ändå ingen som ser mig naken förutom jag själv och pensionärerna på badhuset. Tänk att jag solade för ca 100:- i veckan i 3 år, vill inte ens tänka på hur mycket det är...
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0