snart helg da

2014-02-20 // 16:51:36 // life of louise // Kommentarer (1)
En bild från förra fredagen när vi precis hade bytt alla hjärtans dag presenter. Har jordens skrivkramp efter att ha skrivit siffror tills mina fingrar blöder i skolan. Är tillfälligt hemma nu, ska kolla pll, duscha, äta och packa innan jag åker till Natalie för mer matteplugg. Yay. Helgens planer är i alla fall att gå på konsert med mamma imorgon (jesus christ superstar i believe), på lördag ska jag till Grums och på söndag ska jag inte göra någonting. Har ni några roliga planer för helgen eller lovet? Tell me! 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: SÄL

Ska förmodligen inte till Robin, så har inga planer förutom att tröst äta i min ensamhet </333333333

Svar: aw baby, kan snapa hela helga från grums <33333333333
louise johansson

2014-02-20 @ 17:08:12
URL: http://amandastrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0