saknar dig till 1000

2014-02-22 // 19:33:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Hej Signe, det här inlägget är till dig. 
Idag är det 7 månader och 1 dag sedan du lämnade mig här i kylan. Har inte gått en enda dag som jag inte saknat dig. Du har alltid varit där vid min sida oavsett om jag haft svart, rött, gult eller brunt hår, om jag haft sne-bena eller inte, varit kär eller hatar killat. Alltid alltid alltid har du varit där sedan vi var 2 år. Har jättesvaga minnen från när vi var två och jag gick fram till dig och visa upp mina coola rosa byxor. Kommer ihåg att vi spillde vatten i dock-rummet och skyllde allt på David och Elof. Kommer ihåg när vi satt i varsin sida av sandlådan och min mamma kom och bara "varför leker ni inte ihop" och jag bara "vi bråkar, men det för inget för imorgon är vi kompisar igen". Det går inte att vara sur på dig, du sprider för mycket glädje och energi. Jag saknar dig min lilla energisprutare. Jag vill verkligen att du njuter av dina månder i USA för när du kommer hem släpper jag dig inte på hela sommaren. Saknar dig min andra halva, skype snart? 
Älskar dig mest i världen Magnus / Din Louiseus♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0