mammi

2014-02-08 // 17:17:15 // tips // Kommentarer (0)
Kollade igenom mina bilder på kameran och kom på att jag tänkte blogga om det här i december, bättre sent än aldrig? Nog ingen som vet det här om mig men jag älskar att pyssla och göra saker, när ja var liten kunde jag sitta instängd på mitt rum och "tillverka" både det ena och det andra av massa småsaker som ingen längre ville ha. 
Nu ett tips till alla som inte vet vad de ska ge sin mamma, pappa, kompis, syskon när de fyller år så kan man inte gå fel med ett eget-gjort collage. Både Moira och Natalie har fått collage made by me och verkligen uppskattat det!
Gjorde det här till mamma i julklapp och hon fällde en glädjetår när hon fick det. Finns inget bättre än att ge något till sin mamma så hon börjar gråta av glädje. Kommer ihåg när Louise, 11, gjorde en kylskåpsmagnet och mamma började gråta. De ni. Bokstäverna finns på TGR för 10:- och hjärtana gjorde jag med nagellack. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0