beslutsångest vårjacka 2014

2014-02-25 // 17:19:40 // fashion // Kommentarer (0)
Har gått runt och gjort absolut ingenting idag, eller egentligen har jag gjort massa saker med mest för att jag haft så tråkigt. Suttit och kollat på vårjackor, har ingen aning om vad jag ska ha för någon. Har några alternativ som jag sitter och velar mellan. Please help meh. Ps, kunde inte skriva med åäö med den fonten så fick fynda ihop något på engleska. 
Äger en grön en beige och en svart jacka som fortfarande duger i krig så det lutar åt antingen skinjackan eller bomberjackan men den korta beiga va också fin... Ska sova en stund nu (har kommit in i dagis-vanor där jag måste sova några timmar på eftermiddagen för att inte somna 7 på kvällen) och sedan övningsköra till bergvik med mammi och kolla på mer jackor. En röd kanske? GAH, ångest.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0