bekännelser 2.0

2014-02-28 // 20:44:00 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Har sjukaste åsikterna om strumpor. Tycker vita är sexigare än svarta samt att tjejer inte borde ha höga strumpor utan bara låga då det ser tjejigare ut.
» Vill tatuera in ett Peter Pan citat på revbenen. 
» Har sett 1 avsnitt på gossip girl i hela mitt liv, vet vem som är "gossip girl" så känns onödigt att se det.
» Trodde på riktigt att min morfar hette Kalle tills jag var 13 då jag fick veta att han inte gör det, haha. 
» Brukar drömma om att jag solar solarium, blir så ledsen varje gång jag vaknar och inser att jag fortfarande är likblek.
» Är jättestolt över mig själv som har: "du har slutat med allt som kostar pengar och långsamt dödar dig" - Jessica. Vad det är kan vi ta en annan gång...
» Har en mapp på datorn som heter "depression" med massa depp-bilder som jag kollar när jag mår dåligt och så mår jag ännu sämre :) 
» Mitt favoritord är penis
» Enligt Natalie är jag den mest sex-beroende människan hon mött. De ni. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0