15 random saker

2014-02-09 // 11:43:19 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Fettisdagen är på min födelsedag i år!
» Blir typ upphetad av att kolla nike-grejer. Den där bågen gets me going
» Skickar ofta ut pikar till folk via min inlägg
» Har helt ändrat matvanor de senaste åren, hatar sånt jag brukade älska och älskar det jag brukade hata. Till exempel keso som jag nu älskar eller grädde som jag nu hatar.
» Har ätit 400 p-piller sedan jag började, woho?
» Tycker Movits! borde vara med i melodifestivalen!
» Kommer ta manuelt körkort för min pappas skull, jag vill verkligen inte ha det. Hatar det. Automat for the win!
» Sitter jämt och tuggar på små plastbitar. Det om något kommer att blir min död. 
» Cream cheese chips är det enda alternativet.
» Tycker verkligen inte om choklad.
» Önskar mig fortfarande ett syskon varje födelsedag och julafton, gjort det sedan jag va 3 år.
» Har sett min stulna cykel på stan någon gång men den är alltid låst och jag vet inte om man får sno tillbaka den?
» Fått höra flera gånger att jag verkar bitchig första gången de träffar mig. Det är jag & Natalie som har våra bitch-auror.
» Läser alltid igenom min sms-konveration med "the one that got away" när jag känner mig ensam och mår alltid skit efteråt.
» Tror på kärlek vid första ögonkastet
Har inte haft internet nu på morgonen, jag som gick upp vid 9 för att kolla prison break </3 ska plugga lite körkortsteori nu och efter lunch ska vi köra. Provade att backa i uppförsbacke och runt hörn igår, gick ju galant. Pappa säger att jag kör bättre bakåt än framåt... Vid 4 ska jag simma med Jessica och så vill jag hinna med att gymma lite. Om jag får tid ska jag nog svara på lite Malta-frågor så har ni några ställ dom NU NU NU!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0