the intimate Britney Spears

2014-12-26 // 14:16:33 // new in // Kommentarer (0)
Fick en Britney-bh i julklapp, Britney har varit en förebild väldigt länge och jag hade ingen aning om att hon släppt en kolektion på change! Blev positivt överraskad när jag fick den grå/rosa bhn i julklapp så idag när jag och mamma var på stan för att byta storlek kunde jag inte hålla fingrarna borta från den rosa som dessutom var på rean. Nu mår mina bröst bra. Har spenderat både kvällen igår och dagen idag med att fundera på om jag ska lägga ut bilder på mina julklappar, åtmindstonne några av dom. Vet många som tar illa upp och uppfattar det som skryt men jag personligen är så nyfiken och fullkomligt älskar att se vad andra fått. Antar att många är olika när det kommer till just det. Men jag ska i alla fall visa vad jag fick av Joel som kommer hem till Karlstad idag, längtar så efter honom!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0