new in - golden necklace

2014-12-20 // 15:58:34 // new in // Kommentarer (0)
Halsband - H&M  //
Hej! Tror ni inte att jag har glömt min datorladdade i skolan eller? Jajamen! Bra start på lovet. Nejdå men det är inte så farligt, åker till Mora imorgon bitti och kommer hem på kvällen den 23 december och sedan åker jag till Teneriffa 28 december så kommer ändå inte använda datorn specielt mycket. Har min lilla tegelsten som jag får använda så länge. Tur i oturen ändå att jag inte har några inlämningar som ska in över jul. Idag har jag vart på stan och hjälpt Jessica att köpa lite julklappar och solat en snabbis. Köpte halsbandet på bilden så känner mest att jag är inte bitter över laddaren, jag har mitt fina halsband! . 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0