julklappstips - en upplevelse!

2014-12-16 // 20:27:28 // life of louise // Kommentarer (0)
Förra julen gjorde jag några inlägg med julklappstips och tänkte göra ett även i år. I min mening börjar det bli uttjatat med inlägg om olika sminkprodukter man kan köpa till sin flickvän eller parfymer man kan köpa till sin pojkvän. Istället för att sitta där på julafton och se på när din pappa ännu en jul får kalsonger för att du inte kom på något annat - ge honom en upplevelse!
På www.uppleverser.com har dom ett väldigt stort utbud på upplevelser och här nedan ser ni mina personliga favoriter. 
Hur coole vore det inte att prova på chokladmassage? Det bästa med att köpa en upplevelse är att personen själv får boka in ett datum som passar. Nästan ännu bättre är det att man kan köpa ett presentkort i fall man har svårt att bestämma sig eller inte vet vad personen vill göra helst. Jag vet i alla fall vad jag kommer önska mig i julklapp och födelsedagspresent!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0