first thing first

2014-12-25 // 14:05:37 // life of louise // Kommentarer (0)
En utav favoritklapparna igår, min nya älskling! Önskade mig en dator efter som jag när jag tar studenten om ca 6 månader måste jag lämna in min skoldator och sitter då helt utan dator. Hur passade förresten eftersom jag glömt laddaren till skoldatorn? Nu kan jag dator-blogga igen! Först och främst är den väldigt smidig och lätt då det bara är 13'. För det andra kan man vrida skärmen 360 grader så det blir en surfplatta(!) Hur coolt? Sitter nästan bara och skriver med touchen för att det är coolare än tangentbordet, hehe. Måste dock ladda ner alla mina program (spotify) och ladda över en del bilder innan det kommer kännas som min dator. Och nu ska jag hoppa in i bilen och ta en tur till herrhagen. Adios!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0