dåliga vanor

2014-12-29 // 12:00:00 // life of louise // Kommentarer (0)
 
Precis som alla andra är jag mänsklig och som alla andra har jag dåligta vanor, många gör jag utan att ens tänka på det.
 
» Jag svarar på varje kommentar jag får, däremot väntar jag ofta flera dagar med att svara på kommentarer på bloggen. Kan läsa dom flera gånger varje dag men ändå kan det ta upp till en veckan innan jag tar tummen ur och faktiskt svarar. Samma sak med sms/kik/twitter osv. Om jag inte svarar direkt tar det hur lång tid som helst ibland glöms det bort helt. 
 
» Kan knäcka mer eller mindre varje kroppsdel och gör det jämt. Ryggen, fingrarna, tårna, knäna (fast bara när jag kör bil) och nacken. Försöker sluta en gång i veckan eller så men kommer alltid på mig med att knaka strax efter ändå. Vet inte varför jag kan knäcka allt eller varför man gör det? Vet bara att det förmodligen är ganska allvarligt för ibland låser sig min rygg så jag inte kan gå om jag inte knäcker den. 
 
» Har världens road rage. Blir arg på alla i trafiken som inte blinkar, kör långsammare än den hastighet som gäller, börjar accelerera först när det är 2m kvar på accelerationssträckan och värst av allt är "trygghetssökaren". Ni som gått teorin fattar. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0