i'm gonna do it tonight

2014-08-30 // 16:01:00 // life of louise // Kommentarer (0)
En härlig bild på gänget från igår. Mötte upp Jossan och My igår vid 8 och gick till en pizzeria, träffade Jseeica, köpte pizza och gick hem till My och käkade. Strax efter 11 hade vi tölat och förat färdigt så vi drog vidare till stan och tempel. Har nog aldrig sett så mycket folk där och jag hade jätteroligt! Landade i sängen närmare 2 och idag har jag sprungit runt som en duracell-kanin och städat och lagat mat. Har lovat Joel att bjuda på 3:rätters ikväll när han kommer tillbaka från Mora. Alla som känner mig vet att mina matlagningskunskapet är ganska begränsade till flingor och rostbröd så det här ska bli spännande! Hann med ett snabbt besök från Jessica som ville höra om igår, men nu ska jag fortsätta förbereda maten. Adios.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0