hösten är här

2014-08-18 // 10:22:00 // life of louise // Kommentarer (1)
Yttligare två bilder från när jag och Jessica kollade på soluppgången. Hej! Är hemma från Mora och en mini-bloggpaus, kan meddela att det redan var höst där och jag fick gå runt med 3 tjöjor på mig för att inte frysa :) Annars då? Joel har tillfälligt flyttat in hos mig medan vi letar lägenhet till honom. Fick en årsförbrukning på shampo och balsam igår efter att mina föräldrar tog en oplanerad tur till ullared (läs: oplanerad och kom hem med 5 fulla kassar). Min inneboende har träningar hela dagen så ska underhålla mig med att plocka in höstkläderna. 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder! :)

Svar: tack! :)
louiseus

2014-08-18 @ 17:55:09
URL: http://maddeeeslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0