healthy snack - homemade snickers

2014-08-08 // 10:34:21 // träning // Kommentarer (0)
Provade att göra Linn Löves hemmagjoda snickers igår. Superlätt till och med för mig som inte ens kan koka broccoli! Receptet hittar ni HÄR men ifall ni inte orkar klicka dit så behöver ni:
 
Choklad - jag tog mörk 70%
Jordnötssmör - lätt för mig att välja när det bara finns en sort på netto
Nötter - valfritt, jag tog cashew och jordnötter från naturgodiset, båda saltade för att bryta av den söta smaken.
Muffinformar
 
Börja med att smälta chokladen, häll ett tunt laget i botten av muffinformarna och låt det stelna. Lägg sedan på jordnötssmör i mitten av formen och häll choklad över så det täcker jordnötssmöret. Stö på nötter och låt det stelna. Superenkelt och supergott när sötsuget slår till!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0