frukost

2014-08-31 // 13:01:24 // life of louise // Kommentarer (1)
Middagen igår gick superbra och jag lyckades laga hela tre rätter åt min andra halva. Vaknade av att Joel skulle åka och köpa "färskt bröd och mackor" antar att han var lika trött som jag. Tillsammans gjorde vi jordens frukost och jag kommer inte kunna äta något mer idag känner jag. Joel åkte precis på match och jag ska kolla ikapp lite serier och vänta på att mamma ska komma hem så hon får hitta en sak jag har tappat bort. Varför hittar alltid mammaor det som är borttappat?
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad gott det där ser ut! :D

Svar: ååh det var så gott! :))
louiseus

2014-08-31 @ 13:14:31
URL: http://esh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0