recept kesopannkakor

2014-04-26 // 17:49:23 // life of louise // Kommentarer (0)
Här har ni receptet på kesopannkakor som jag hittade på min favorit fitness instagram getfitforyou. Jag mixar min smet med stavmixer tills "kesobiterna" är borta. Brukar även tillsätta 1tsk stevia då jag tycker det blir för o-sött annars.
Hej hopp! Har plugga mitt ass of idag så jag unnade mig några timmar på stan med Morris. Fick med mig lite saker, det sved i plånkan men får intala mig att det var nödvändiga köp. Har inga planer ikväll så ska bara njuta av ledigheten som allt för snart tar slut. Har bokat tågbiljetter till Halmstad över valborg också, ska bli skönt att komma bort några dagar.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0