puss fail

2014-04-23 // 10:27:28 // life of louise // Kommentarer (1)
Hej hopp! Lever livet med mystery boy, förresten fint att jag ville ta en gullig bild när han pussar mig på kinden så knuffa han mig. Har min bikini på mig och är redo att gå ut i solen men måste vänta på mb som ska hålla på med allt som finns precis nu. Håller på att ladda ner en film till honom så han har något att göra när jag vill ligga i solen i flera timmar, bra flickvän va? Åker ifrån honom vid 2 och ska hem och lämna massa grejer sen ska jag träffa Jessica, My och Josefine. Har inte träffat alla tillsammans sedan november så det ska bli kul! Vi ska nog ha lite picnic i solen, mys!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Ida

Men söta! Och ditt hår; fantastiskt!

Svar: aw, tack!
louiseus

2014-04-23 @ 12:52:06
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0