new in - sneakering up

2014-04-21 // 12:09:11 // new in // Kommentarer (1)
Efter min fitnessrunda till stan kom jag hem med dessa skor och ett par byxor som jag hade igår. De från H&M va sista paret på hela H&M, i min storlek såklart. Hade jättekul på klassfesten igår som blev en vanlig fest på grund av alla som kom men mig gjorde det inget! Det enda dåligt var att min kamera fick slut på bilder efter 200 bilder, har kunnat ha 500 på minneskortet innan?? Jaja, ska kolla igenom dom ordntligt lite senare för nu blir det ballehäng i solen.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Matilda

Fint, köpte liknande igår!

Svar: Ååh visst är de fina!
louiseus

2014-04-24 @ 11:22:49
URL: http://matildasstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0