långklänning

2014-04-20 // 11:13:50 // new in // Kommentarer (1)
Är så kär i min långklänning från H&M, går runt i den istället för mjukisbyxor här hemma, så mycket älskar jag den. Har redan lite små planer på när den kommer användas men det blir nog inte förrän närmare sommaren. Dagens planer är att göra klart mitt fotbad som jag sitter i för tillfället, gå till stan för att va lite fitness och försöka hitta ett par byxor och skor. Ikväll ska jag till min gamla hem-håla skattkärr på klassfest. Har bjudit med Jessica och eftersom festlokalen ligger 100m från mitt gamla hus när jag bodde där kommer jag säkert dra med henne dit inatt. (Bara så du är beredd på det Backis). Uppdaterar senare!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sjukt snygg klänning!

Svar: Tack! jag är såå kär i den!!
louiseus

2014-04-20 @ 11:53:46
URL: http://assso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0