bekännelser

2014-04-28 // 20:20:05 // life of louise // Kommentarer (0)
» Älskar att göra powerpoints till skolan. Att sitta och hålla på med bilder, fonter och animeringar är något jag verkligen gillar. 
 
» Spyr på min egna utväxt. Håller på att spara ut till ombre men för tillfället är utväxten ca 6-7 cm och ser bara dräggig ut. Nästa månad ska jag fixa till det. Håll ut Louise!!
 
» Tröttnat väldigt snabbt på saker. Gäller både tyvärr både saker och personer. Till exempel serier, måste kolla hela serien inom 1 månad annars tröttnar jag. Som med Prison Break, har kollar halva och nu tröttnat. 
 
» Min högsta önskan just nu är att få flytta hemifrån och inreda min enga lägenhet och få köpa egen mat. Själva lägenheten spelar inte så stor roll, bara jag får ta hand om min egna kost. 
 
» Står och smörjer in mig med brun utan sol flera gånger i veckan men ändå redigerar jag mig ofta blekare än vad jag är. Varför? För att bilderna blir finare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0