bekännelser

2013-09-30 // 15:00:23 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Jag saknar Signe extremt mycket, 9 månader kvar tills vi ses igen! 
 
» Jag berättar allt för min mamma och hon är en utav min bästa vänner.
 
» Jag låser alltid dörren när jag ska duscha, även om jag är ensam hemma.
 
» Hatar när man pratar med en person varje dag hela tiden och sen helt plötsligt rinner det ut i sanden och  man pratar inte alls. 
 
» Är så otroligt glad över att jag & Jessica har börjat träffa Malta-tjejerna igen efter ett år utan att träffa dom över huvud taget! Önskade att vi bodde lite närmare varandra så vi kunde träffas oftare bara...
 
 
Kom hem från skolan för ca 30 minuter sedan, haft hemsk huvudverk hela dagen så simpson & family guy blir nu och ikväll lite plugg och  kanske en promenix.
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0