26 september

2013-09-26 // 21:12:33 // life of louise // Kommentarer (0)
sofia
duktig du är som jobbar! vart blev det nu? :)

Svar: Jag fick jobb som barnpassare på ett gym här i Karlstad. Har just nu fått tjänsten som vikarie men förhoppningsvis kommer jag att få en egen dag så snart som möjligt :)
Arbetade några timmar med UF på morgonen (som ni kanske märkte, hoppas verkligen att ni svarar på enkenten, ni är guldvärda om ni gör det!!) träffade våran rådgivare en stund, super-trevlig tjej som verkligen pushade oss vill att det ska gå bra för oss och vårat företag. 
Efter skolan drog jag till gymmet, ska försöka bli bättre på att ta bilder när jag gymmar, men hänger mest nere i viktrummet med alla biffar och dom kollar på konstigt på en när man står och tar egobilder...
Har även lärt mig att ha svartvita snapchatbilder!!!!!  (Tack michel)
Nu ska jag jobba lite med UF (ärligt, det är skitkul, tycker synd om er som inte har uf i skolan!)
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0