the rhythm of the night

2013-10-21 // 19:22:05 // life of louise // Kommentarer (0)
Så här såg jag ut igår när jag borstade tänderna :)
Mamma och pappa är ute och går så har suttit och övat inför min broadway-debut. Skoja, kan inte sjunga för 5 öre, är förmodligen todöv, men sjunger gör jag ändå alltid så högt det bara går när jag är ensam.
Rättat svenskan, gjort klart veckans matte och ska nu köra lite mage. 
Börjat deffa idag, dag 1 har gått utmärkt, tänker dock ta det lite lugnt med träningen den första veckan så kroppen för vänja sig vid mindre mat än vanligt.
Orora er inte, har äta-vad-jag-vill-dag på lördagar, då äter jag upp mig inför hela veckan. Gött dä.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0