fetus louise

2013-10-31 // 12:00:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Hittade min externa hårddisk i garderoben, personligen så älskar jag att när folk lägger ut bilder på hur de har sett ut genom tiderna, så jag bjussar på lite fetus louise bilder............
Louise 13-14 år:
ALLTID DESSA JÄLVA MIDJEBÄLTEN?!?!?!?!?
Färgade håret oftade än vad jag bytte underkläder..
Louise 14-15 år:
Körde på mer långsamma hårfärgsbyten under detta år..
Louise 16 år:
Kommer ihåg att jag gick osminkad nästan hela 9an och det var en jättebig deal när jag väl hade smink..
Louise 17 år:
De får räcka, ni vet väl hur jag ser ut nu?
Tycker personligen att jag sett likadan ut sedan 7an, hade lite gulare hår bara.
Tycker ni att jag har förändrats mycket?
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0