bekännelser

2013-10-05 // 11:46:39 // bekännelser // Kommentarer (1)
» Mellan januari och april 2013 grät jag mig till sömns varje natt. Gick aldrig och blev diagnoserad men är 99% säker på att jag hade en släng utav lätt deprission.
Kommer ihåg när jag för första gången kände mig lycklig istället för tom efter alla dessa månader, då var livet helt plötslig värt att leva igen.
 
» Jag har sjukaste medlidandet och så fort någon i min närhet mår dåligt/är ledsen stänger jag av mig totalt från omvärlden och är ledsen åt dom. 
 
» Brukar säga till folk att jag inte vill ha ett förhållande, att jag är anti-förhållanden. 
Klart som fan att jag vill ha en pojkvän, jag är bara rädd för att göra fel.
 
» Har en kärlek till min klass som inte går att förklara. Under tiden som jag var "deprimerad" så var skolan ända stället jag kunde le och skratta utan att låtsas. 
 
» Brukar allt för ofta sitta och läsa igenom mina och nathalies gamla bloggar... Vi har 2 gamla bloggar som är uppe och en som vi har stängt ner. 
/LOUISE
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Har läst din blogg ett par månader nu och tycket du har en riktigt skön stil och verkar vara en väldigt stark person!
Bara en fråga, eftersom jag inte läst din blogg allt för länge så undrar jag vem Nathalie och tjejerna från Malta är? Var det några du åkte till Malta med eller träffades ni där nere och lärde känna varandra? :)

2013-10-05 @ 13:02:33

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0