letar efter något

2013-11-26 // 21:03:24 // life of louise // Kommentarer (0)
Letar efter något i min vardag som gör mig lycklig. 
Om inte jag trivs med mig själv, varför ska jag förvänta mig att andra ska trivas mig mig?
Ångest.
Vill ha värme och närhet.
Vill ha någon som accepterar mig för den jag är.
Orkar inte spela längre, orkar inte le längre. 
Ångest.
Allt tjat om framtiden; vad är jag bra på? Vad duger jag till?
Varför är jag så socialt akward?
Varför stänger jag ner så fort jag börjar känna något?
Varför är jag emot känslor?
Varför är jag rädd för närhet?
Ångest.
Trivs inte någonstans.
Måste bort.
Måste hitta något i min vardag som kan göra mig lycklig igen.
//Tar bloggpaus resten utav veckan, ses på måndag mina små lovelies ♥//
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0