julklappstips! - till henne

2013-11-25 // 10:01:07 // tips // Kommentarer (0)
Blogg-eliten har börja tipsa om julklappar som dom tycker är billiga och bra, men så tjänar de typ 40 000:- i månaden också :))) (dom förstår inte livet som fattig student.)
Dessutom tipsar de alltid om typ brun utan sol och tandblekning, men ba what? Tycker du att jag är blek och ful?:)
Älskar att få julklappstips och jag älskar att köpa julklapar! Ge är bättre än att få i alla lägen så här bjuder jag på lite julklpappstips som passar en fattig-studen-plånbok.
The body shop har satt ihop massa "paket" med allt möjligt i, passar både till kompisen, syster, flickvän, mamma eller farmor. 
Spa-gel (man hället i badkaret för en spaupplevelse)// Nagellackstorkare// Gör egen isglass
Hittade coolstuff.se förra veckan och blev lite kär tror jag. Älskar att ge bort roliga (onödiga) saker, speciellt isglass-grejen, tänk att kynna frysa fun light♥
Smycken fungerar alltid!
Hoppas ni fick lite tips! Ska hoppa in i duschen nu och åka till skolan efter lunch.
/LOUISE 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0