you make me want to sewat

2013-05-21 // 21:34:13 // träning // Kommentarer (0)
Hejsan hoppsan!
Kom hem från kmti för ett tag sedan, kört body sculpt med morris och jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv tror jag. Dels för att det var jobbigt och dels för att det blev så varmt i rummet utan ventilation. 
Ska gå och lägga mig nu, ska upp extra tidigt imorgon så jag hinner lite styrka innan skolan där prov (som jag inte pluggat till) och 2 lektioner väntar. Efter skolan ska jag på spinning, såååå jääävlaaa sköööönt att va igång med träningen igen!!!!
Läst igenom alla era kommentarer både om mig/bloggen och malta och ni är så himla gulliga, pussar till er!!
Ska skriva ett q+a inlägg om malta så snart jag hinner, ska försöka imorgon!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0