outfit 23/5 2013

2013-05-23 // 17:13:59 // outfit // Kommentarer (0)
Tunika & orange top - Gina//      Jeans - Dr.Denim//
Hatar att ha förstora byxor på mig, men what to do? Pallar inte köpa nya innan sommaren då jag kommer få ännu mer tid till att träna och bli mer fit!
Har en redovisning till på torsdag (som ska va en timme!!) 4 stora inlämningar till på fredag nästa vecka, så där har ni min helg! Kommer dessutom få en till inlämning nästa vecka!
Slutade 13.30 och somnade på soffan så fort jag kom hem, heh, ska ta tag i lite plugg nu och sedan skriva ett inlägg om shoppingen på Malta, kom på att de första åker snart så måste skynda på lite med alla inlägg (plus alla 17 kommentarer med frågor!)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0