missat massor

2013-05-17 // 22:51:41 // life of louise // Kommentarer (0)
10 ton täckbark på jobbet// världens godaste frukost//
Har missat att berätta massa saker som hänt nu i veckan.
I måndags träffade jag Moira på en kvällspromenad, i tisdags satt jag hos frissan i 2 timmar och färgade utväxten, i onsdags gjorde jag prov och tog sista gardacil sprutan, igår åkte jag och jobbade 2 timmar efter skola och åkte sedan direkt till bergvik och shoppade en tröja och pulsklockan. 
Och idag har jag haft idrott och sedan jobbat nästan 4 timmar med att bära täckbark (10 ton!!) efter jobbet skyndade jag mig hem och duschade innan jag träffade mega-saknade Signe på stan. Har precis kollat på Lets dance, stöttar min man (Oscar) varje fredag! 
Godnatt /LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0