helt jävla lost

2013-05-31 // 17:00:44 // life of louise // Kommentarer (0)
Jag borde inte få lämna huset längre, tappar alltid bort något så fort jag går ut. Är det inte mobilen så är det smycken. Glömde mina nya armband från your glow när jag solade igår och nu är dom booooorta!
Dock skulle han som äger stället ringa imorgon efter att han kollat om någon vänlig själ kastat in dom i städskrubben. Tror dock att det är 99% chans att någon har snott mina fina armband. 
Lite besviken är jag på mig själv, fast samtidigt glad över att det bara var armband som jag kan köpa nya och inte min mobil igen typ.
Bjussar på en bild på mig och Signe från balen i 9an, för hon åker till USA snart och då kommer jag inte få se henne på 1 helt år :(
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0