change your life

2013-05-29 // 14:16:20 // life of louise // Kommentarer (1)
Idag var jag i skolan i 15 minuter höjde mitt C till B i historia sen blev jag hemskickad för att jag var/är sjuk. Känns lite sådär att bli hemskickad när man har en redovisning och muntligt NP i matte. Fast å andra sidan är det rätt gött att ligga nerbäddad i sängen och kolla på film och låta huvudet snurra bäst de vill. 
Har gjort en ny instagram också då min krånglar men jag har tänkt "få igång" den först innan jag ger ut den.
Bil från farwell-partyt på Malta
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan inte du lägga upp lite fler bilder från Malta? Skulle vara jättekul att se mera :)

2013-05-29 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0