15 maj

2013-05-15 // 18:55:35 // Q/A's // Kommentarer (2)
pw med moira i måndags kväll// tipsar om dessa smoothie-mixar// on nom nom// favoritfrukost: turkisk yoghurt med müsli, bär, russin, linfrön och solrosfrön//
Q: Vad heter du på polyvore? :)
A: louisejohanna!
 
Q: Varför vill du gå ner i vikt?
A: Kan inte minns att jag skrivit att jag vill gå ner i vikt, har tränat 4-6 gånger i veckan sedan januari men har inte skrivit om det på bloggen lika ofta som på den senaste tiden. Kanske för att kost, träning, fitness helt enkelt inte har vart mit största intresse innan men det har växt sig allt större de senaste månaderna och nu är jag typ besatt av fitness. 
Kroppsvis så vill jag bygga mer muskler för att få en mer "slimmad" look, dessutom har jag som mål att springa 1 mil på under 60 min. Ifall du syftade på att jag skriver att jag springer ofta.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

är den första bilden från snapchat? hur kan du spara dom????? det går ju inte att screenshota :(

Svar: Jodå! men man måste va snabb ;)
louise johansson

2013-05-15 @ 23:25:33
Postat av: Olivia

Hej! Först vill jag säga att jag älskar din blogg! Och du inspirerar mig faktiskt med träning! Sen har jag några frågor!

Jag ska till Malta på språkresa med sts nästa sommar och jag har läst igenom din blogg tusentals gånger så om du vet att du har bilder du inte visat får du jättejättejättegärna visa dem! :D

1. Var kunde man åka parasailing (såg att du gjort det)? Hur mycket kostade det? Fick man tid till det eller fick man ta intiativ själv?

2. Kan du inte börja lägga upp kläder + inspo mer? :)

3. Hur lång är du och hur mycket väger du?

2013-05-16 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0