visste ni att?

2013-03-22 // 18:00:00 // bekännelser // Kommentarer (1)
» Jag har tre facebook konton. Men bara ett jag använder, det gick inte så bra när jag skulle skaffa facebook och det laggade med min mail så det hela slutade med att jag fick göra en ny mail för att sedan äntligen kunna få fb!
 
» Jag sminkar mig varje morgon men torkar alltid bort det i skolan. Så onödigt egentligen att stå och sminka sig i 15 min varje morgon när jag ändå någon timme senare går till skoltoan och torkar bort det. Tror mest att det beror på att vi sitter med datorn jämt och då efter någon timme framför datorn blir min hy fet och då går jag och torkar bort allt istället. Kan också ha något att göra med att jag gick osminkad nästan hela 9an och är ovan med smink.
 
» Jag får alltid lock i vänster öra när jag gör chins  på gymmet. Sjukt jobbigt! Dock släpper det oftast när jag är klar... Har haft problem med vänster öra sedan jag var i spanien över jul, får lock nästan dagligen.
 
» Jag shoppar nästan aldrig längre. Har fått en helt ny syn på livet typ, köper inte längre kläder för flera 100:- i månaden som jag egentligen inte tycker om och därför bara använder 1 gång. Försöker istället att köpa det jag verkligen vill ha /behöver. Kände ju ett behov/kli i fingrarna av att köpa kläder när jag var yngre, det spelade ingen roll vad det var eller om jag tyckte om det, att lämna över pengarna över kassan fick mig att må bra. 
 
» Jag går sällan av bussen utan hoppar istället. Vet inte varför, det sitter väl i hjärnan, går ett steg och hoppar resten. (Gäller om jag går av bak på bussen)

Ps, mamma hälsar att hon som snart fyller 44 fick visa leg på systemet...
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: frida

hejhej, har en fråga om malta! gick ni på sånt där "foam party", alltså skumparty? :)

2013-03-23 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0