svar malta 10

2013-03-19 // 18:00:00 // malta Q & A // Kommentarer (1)
» Anonym
håller du kontakten med folk du träffade på malta än?
har ni träffats igen? kram <3

» Svar: Njaae, hade väldigt bra kontakt med de jag hängde mest med i början och vi träffades ju bara någon vecka efter att vi kommit hem. Vi träffades även på reunion i oktober, men sedan dess har det vart lite sådär med kontakten. När min förra mobil blev stulen blev jag även av med deras nummer... Men saknar mina maltavänner gör jag nästan varje dag♥ Skulle va kul att träffa dem igen till sommaren!
» Anonym
hej, jag har några frågor ang malta!
Var det flera som åkte själva och isåfall fick de lätt vänner eller var det svårt eftersom man inte kände någon från början?
Kunde det bli att de var själva typ första dagen då eller hittade alla ett kompisgäng direkt?
Om man är lite blyg är det svårt att få vänner då och måste man vara väldigt på för att inte hamna utanför eller är alla snälla och tar med en?
Och var det flera av de vännerna du lärde känna som bodde i värdfamilj? vad tyckte dem om det? :)

» Svar: Hej! 
Ja det var flera stycken som åkte själva och i början (på flygplatsen) var de som åkte ensamma med de andra som åkte ensamma då de inte hade någon annan och de som åkte med någon redan var ganska tajta. 
Det var ingen som var själv varken på flygplatsen eller de första dagarna på malta för det finns alltid folk som är snälla och låter "de ensamma" vara med och sedan så vill ju alla bli kompis med så många som möjligt. Innan man klickade med vissa så hängde nästan alla med sina rumskompisar.
Även fast folk inte tror det är jag sjuuuuukt blyg, är så glad att jag åkte med min kompis! Fast väl där typ släppte allt och jag pratade med allt och alla. Ingen i min grupp blev utanför när folk efter några dagar hittat nya kompisar.
Jag lärde inte känna någon i värdfamilj men jag hade en kompis sedan innan som bodde i värdfamilj och han tyckte att det var bra :)
» anonym
vågar man åka på språkresa själv, kommer man inte bli ensam?

» Svar: Ja man vågar åka själv! Jag börjar själv bli riktigt sugen på att åka igen efter alla era frågor och funderar på att åka själv om jag inte får med mig någon :)
» Alicia
Hejhej! Jag undrar hur mycket fickpengar du hade med dig när du åkte till Malta? :)

» Svar: Hej! Jag hade 8000:- med mig varav 2000:- var till mat som jag fick av mamma och pappa. :)
» Alicia
Kan du ha en frågestund?

» Svar: Har preciiiiiis haft frågestund! Men då jag fick helt sjukt många frågor funderar jag på att ha en till ganska snart, i april kanske?

Har ni fler frågor är det bara att fråga! 
Vill ni inte kommentera kan ni skriva till mig på kik (@Louisejohanna) eller maila mig på [email protected]  :)
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Viktoria storberg

Hola Louise! Tycker att vi kan ses allihopa till sommaren igen? Eftersom du inte har kvar våra nummer får du mitt nu; 0702998309!! :DD <3

Svar: Hej! Jag tycker verkligen att vi borde ses nu till sommaren :D Tack för numret! :) <3
louise johansson

2013-03-19 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0