mina hårprodukter

2013-03-18 // 18:00:48 // life of louise // Kommentarer (0)
Får dagligen kommentarer om mitt hår så tänkte äntligen släppa den stora hemligheten bakom mina lockar. 
Det här är alla produkter jag använder under en vanlig vecka, (självklart har jag shampoo och balsam också men har ingen speciell sort) från vänster har vi:
SP repair mask - Min älskling! Min inpackning som jag använder 1-2 gånger i veckan och för bästa effekt EFTER dusch. Låter den sitta i 10-15 min och sköljer sedan ut. Resultatet blir superlent hår helt utan kluvna toppar!
SP perfect ends - Använder 1 gång i veckan efter duchat och kammat hår, masserar in en liten klick i hårtopparna så limmas hårtopparna ihop. Superbra!
Lanza healing smooth - Använder dagligen då det är värmeskydd och minskar "fluffigheten" i min lejonman samt gör håret lent och fint. 
Lanza healing strength - Använder också dagligen tillsammans med healing smooth (använder ofta lite av flera produkter samidigt) detta är också värmeskydd och gör även detta håret otroligt lent samtidigt som det är stärkande och det är ett silk serum så håret blir glansigt och fint!
Lanza colourcare - Används ihop med sp perfect ends efter dusch en gång i veckan. Som det står på den är det en trauma treatment, dvs bra för traumatiserat hår (skadat hår) och då mitt hår är lockigt blir det mycket, mycket mer slitet och utsatt än vanligt hår. En gång i veckan med denna lille röde så mår håret mycket bättre!
Lanza keratin healing oil - Ni som inte använder denna kommer INTE ångra er om ni köper den. Den är otroligt avancerad och "kraftfull" och repererar skador och tillför keratin, inifrån och ut. Den lämnar håret friskt och glansigt. Oljan bygger upp hårets inre styrka och förbättrar håtets kvalitet. Dessutom återskapas hårets inre struktur. Fuktresistent för att förhindra frizzighet. (Lite taget från nätet) Men den är otroligt bra och passar alla hår! Jag använder den 1-2 gånger i veckan efter dusch.
Måste tacka min frisör som vet hur mycket jobb mitt hår för med sig och brukar skicka med mig med prover (t.ex. den röda lanzan) tack tack tack!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0