mentalt utmattad

2013-03-21 // 19:05:13 // life of louise // Kommentarer (0)
Herregud vart är världen påväg? Louise bloggar!
Känner att jag saknar bloggen lite, har dock några tidsinställda kvar, men tänker låta dem komma upp som planerat då jag inte vet hur mycket tid jag kommer få över i helgen. 
Mått lite sådär till och från ett tag nu, tror jag är mentalt utmattad.
Därför jag har tagit en liten paus från bloggen, för att vila och ta hand om mig själv. 
Mår just idag mycket bättre förutom att jag är hur trött som helst efter gymmet, men jag vet inte hur jag kommer att må imorgon, så jag kommer att försöka blogga när jag mår bra och känner att jag har tid till det. Låter det bra?
I helgen ska jag i alla fall på jobbintervju och jobba på barnmässan nästan hela lördagen. Och plugga, hur kunde jag nästan glömma det?
Lite från min veckan, fick A (hör och häpna) på spanskaprovet, både åt och fikade på Sandys och fick alla mina stämplar på gymmet och blev belönad med en t-shirt och en handduk. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0