KOM TILLBAKS NU

2013-03-15 // 22:47:36 // Signe // Kommentarer (0)
Fredag, helg, skönt, tiden går snabbt. Louise du har massa frågor att svara på om Malta, jag vill att du ska blogga igen nuuuuu. I alla fall imorse simma jag med Mamma, bockade av kemiprovet, överlevde hela skoldagen men bara för att jag har så fina klassisar(speciellt dig Moa som knuffa in mig i ett skåp, all kärlek till dig). Sen hämta pappa mig och vi åkte hem för att snabbt byta om och sedan åka till Stockfallet för nattorientering. Sprang lite fel och mina ben är helt slut efter 7km banan. Men nu är jag äntligen klar med allt som skulle göras idag, fast imorgon måste jag upp rätt tidigt för har orienteringsträning, ingen vila här inte. Saknar förövrig mitt blonda hår och alla mina fina vänner, hinner aldrig träffa dem buhu. Men nu ska jag bara slappa och snart sova för att orka imorgon, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0