helgen

2013-03-24 // 12:58:40 // life of louise // Kommentarer (1)
Var på PT-träning i fredags och efter det körde jag kondition i en timme, har fått mycket bättre kondition, blir så glad av framsteg!
Igår stod jag på barnmässan i 6 timmar och kem hem närmare 6 på kvällen som jag sedan spenderade med mina föräldrar och brädspel. Kul med lite kvalitetstid också.
Idag har jag vart på jobbintervju, hoppas att det gick bra! Vill åka till stan och shoppa lite, men tror jag väljer att spara pengarna till en annan gång. Är så fruktansvärt trött på allt i garderoben för tillfället, kan det inte bli lite varmare så man slipper tjocka tröjor i alla fall?
Ska nu istället ta tag i det jag skjutit upp hela helgen, plugg.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska bo på Suncrest Resort och jag undrar om man träffar dom som bor på Ramla Bay ofta? :)

2013-03-25 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0