HEJ HÄR HAR MAN PANIK

2013-03-11 // 22:31:56 // Signe // Kommentarer (0)

Nu kommer Louise säkert döda mig, men vänta lite först så att jag får förklara mig! Louise har bloggpaus denna veckan eller vad man ska kalla det, jag hoppas att det bara är för att hon behöver lite ny energi eller något sånt liknande, i alla fall var jag en sån dum vän så jag lova att jag kan blogga varje dag istället. Usch Louise kommer inte ha några bloggläsare kvar, förlåt, men hon kommer i alla fall tillbaks nästa vecka så bara att hålla ut! Men det var egentligen inte det som Louise kommer döda mig för, utan att jag mobilbloggar, för jag glömde datorn i skåpet! Så jag vet inte ens om detta kommer funka? Men det kommer säkert blir kjempe styggt, förlåt förlåt förlåt! I alla fall så har dagen gått snabbt, överlevt historia provet, inte orkat träna så åkt hem och ätit mig så mätt att jag inte kan röra mig, badat bastu och nu ska jag nog se ett till avsnitt av Paradise Hotel Norge, det bästa som finns, känner faktiskt att min norska har förbättrats brutalt mycke. Här är i alla fall två bilder från idag, Meliha måste nog vara den sötaste, sen kommer såklart jag och förstör bilden pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0