comeback, typ

2013-03-16 // 14:24:59 // life of louise // Kommentarer (0)
Gör nu min storslagna comeback lite halft. Tänker blogga på halvtid under nästa vecka, känner egentligen att jag behöver lite längre bloggpaus men eftersom så många sagt till mig i skolan att de vill att jag ska börja blogga igen så kör vi på 1 inlägg om dagen tills jag känner mig redo att blogga till 100% igen. 
Anledningen till denna plötsliga bloggpaus var då att jag orkade inte med att göra något alls längre, kände att det blev lite mycket med skola, vänner, träning, bloggen osv har funderat på att sluta blogga helt ett tag men kände att en bloggpaus kanske räcker.
Har inte saknat att blogga ett dugg om jag ska vara helt ärlig, har inte ens loggat in på blogg.se på hela veckan.
Har istället kollat på massa film, hängt med bra människor som får mig på bra humör och fokuserat på mig. 
Ph1: Coola Felicia och jag med likadana kläder i skolan, ph2: duktig på gymmet, ph3: mat, ph4: solsidan, ph5: mat, ph6: Jag och Natalie uttrycker våra känslor för Grums, ph7: mat, ph8: Vilse i Grums skogar, ph9: ego.
Bilderna visar då lite av vad jag har hållt på med, åkte till Grums med klassen för att ha hälsodag med mellanstadiet på en skola
Vart 2cool4school med Felicia när Amanda och Natalie vart sjuka. 
Ätit mycket gott och fått kontroll på mitt sockerberoende.
Kollat på massa serier.
Och idag har jag shoppat träningskläder för 1000:-
Ska göra några sidor matte nu och försöka skriva lite på min hälsocase-rapport innan jag drar mig hemåt till Natalie för sleepover med henne och Felicia.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0