sålt min själ

2013-06-08 // 21:25:08 // life of louise // Kommentarer (1)
So sorry får not blogging in a while. 
Åkte som sagt in till skolan för att komplitera en uppgift i fredags, fick helgen på mig att skriva om den, så förutom att ha sovit på en madrass i poolen halva dagen har jag suttit och skrivit och sktivit på min uppgift.
Känns lite som att jag sålt min själ för att få B i historia. Har inte gjort något annat de senaste månaderna förutom att försöka lista ut vad min lärare vill ha utav mig.  
Om jag får ett B får jag i alla fall 18.33 i slutpoäng/betyg/vad-det-nu-heter och om jag får C får jag 18.05, har insett att det kanske inte är så stor skillnad... Trolololo så höga krav jag har på mig själv
Här är i alla fall jag imorse i världens gulligaste pyjamas!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: fillan

Känner nog lite samma som dig, vad vill den där läraren Anna ha av oss, man försöker och lägger ner sig så är hon ändå inte nöjd! Känns knepigt att gå från ett B på KIG till ett E på thoren...

2013-06-09 @ 12:55:59
URL: http://www.fillanhoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0